Tårta

Nu sitter jag här sådär lagom trött framför datorn och funderar på om jag borde gå och fixa till mig lite innan jag går går över till Anna. 
Anna jobbar på ett konditori så hon får med sig tårtor, bakelser m.m när det inte går att sälja. Tanken var att vi nu skulle mumsa lite.
Jag har varit på torp typ hela dagen. Eller... ja.. sedan 14.00. Jag skulle möta en kompis där men när jag började närma mig får jag ett vackert litet sms där det står att hennes buss inte hade dykt upp. kul, var min tanke. Hon skulle komma en timma senare. 
Väl inne på torp träffade jag i alla fall Ellen. Jag höll henne sällskap en stund och plötsligt så hade timman gått. 

Nu måste jag rusa! Julia har precis kommit och nu skall vi gå. 
Jag får se om vi kanske tar en sväng ner till mollön och badar till kvällen. 

puss  

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej! det är ju ditt eget val. :)

2008-07-13 @ 13:12:15
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0