Jag skall försöka skriva mer i min kära blogg

Jag ser att jag inte har skrivit så på sistone. Jag har inte haft tid över.

Igår Började jag 8.30 och slutade 11.30. Båda lektionerna var dans lektioner så jag tyckte att det skulle bli kul. Dessvärre mådde jag skit när jag kom till skolan så det blev till att sitta och skriva  om dom andra i klassen i tre timmar. När jag kom hem var det ut och övningsköra med mamma. Det gick inget vidare. Jag hade INGEN bra dag. allt gick fel och mamma bara skrattade. Det är nästan värre än när hon skriker. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det hela slutade med ett trevligt  kärring stopp.

Idag har jag haft matte prov. Det gick väll bra. Surt att tiden tog slut på min sista fråga. Jag kunde den. Idag har jag också övningkört. Min andra lektion. Det gick bra. Nyss tittade jag på veckans höjdar program "heroes". Nu skall jag gå och lägga mig.

Puss på alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0