Teori Prov

Då var Teoriprovet klart då!! Visserligen klarade jag det i Torsdags men ändå!! Ett steg närmare körkortet. Jag var så nervös innan. Jag hade suttit natten innan hemma med olika tester. "Fas Sluttest". När det var dags att gå och lägga sig var det bara att försöka glömma det som skulle ske dagen där på. Jag vaknade ett x antal ggr den natten. Vid frukosten fick jag inte i mig något mer än lite kräm. Jag hade inte berättat för de där hemma att jag skulle ha teori prov. Det var bara mamma som visste. Det var jobbigt att inte prata om det. Timmarna gick och plötsligt satt jag i en fåtölj i väntrummet på vägverket. De kommande 50 minuterna gick rasande fort! När jag äntligen lämnade byggnaden så gjorde jag det med lättnad och med ett vitt A4-papper med texten Godkänd i min hand. 

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

sov gott!

2008-03-18 @ 22:31:07
URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0