Vad är det här??

Jag kan inte fatta att jag sitter uppe nu vid 1 på natten och svarar på en utvecklingsblankett inför utvecklingssamtalen i skolan. Jag måste gå och lägga mig nu. I morgon skall jag upp ganska tidigt och iväg till det nya huset. Oj... jag kanske inte har berättat att jag håller på att flytta. jajjemen, så är det. från ett stort, vackert hus på västkusten, ca: 50 meter från havet. till ja.... vad kan jag säga? ett hus från 1800-talet med ladugård!!
Jag har aldrig varit för hästar och sådant,  med det har antagligen någon annan i min familj varit. Till en början var jag inte särskilt glad över detta. Att faktist kunna bli kallad bonde och veta att det är sant!
Men nu har mina tankar vant sig och jag har börjat inse att jag inte är en bonde bara för att jag ska bo varannan vecka på en gård med min pappa. Men också att det egentligen inte är något dåligt alls att kunna alla sig själv bonde. Jag kommer att börja uppleva helt nya sommrar i en helt ny miljö.
Det kommer faktiskt att bli ganska kul.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0