Helt borta...

Vad har hänt idag då??

Inget speciellt faktigst. Jag har haft dans i tre timmar, balett och Jazz. Det var mycket okej. Hade även Engelska. Jag minns ej ca: 20 minuter på lektionen så jag antar att jag somnade, eller i alla fall vilade så djupt att jag började drömma. Sedan tog jag bussen hem och sjöng för min lillebror som idag fyller 15 år.

Jag har känt mig konstig hela dagen. Jag har varit "tom". Det har varit flera stycken som har frågat mig varför jag inte hör på eller varför jag är så "borta". Jag vet inte vad som har hänt. Jag antar att jag har så mycket att tänka på just nu att jag helt går in i det. Det är inte så att jag har mycket i skolan så som läxor och sådant utan det är annat, saker utanför.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0