puss på er

Det har hänt lite sedan sist. Igår övningskörde jag och var till på köpet nära att krocka!! (inte mitt fel) bilen jag mötte bestämde sig för att köra en vänster sväng framför mig när jag var ca: 7-10 m framför henne.
Sedan följde jag med min lillebror på info om gymnasiet. När jag sedan kom  hem upptäckte jag till min glada överaskning att min skolkatalog hade kommit!! Mycket kul!!

Idag har jag varit och bakat bullar med min gammelfarmor. mysigt.

Imorgon ska jag vara på liten gurka (en öppen scen) som jag är med och håller i.


Kommentarer
Postat av: Mårten

Är det bara jag som tycker att det är extremt jobbigt att blädda i skolkatalogen. Den är så enorm!

2007-12-04 @ 00:08:53
URL: http://overkligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0